جهش تولید | سه‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۹

فاصله افطار تا سحر - تولیدات ویژه - نمایش محتوا

 

 

فاصله افطار تا سحر

Loading the player...

دانلود

فاصله افطار تا سحر: توصیه می شود که روزه خود را با شیر گرم ، آب گرم یا چای گرم باز کنیم و افطار کنیم و برای تامین قند مورد نیاز بدن به جای اینکه از شیرینی هایی مانند زولبیا و بامیه استفاده کنیم که فقط انرژی ایجاد می کند و وباعث چاقی و سیری کاذب شخص می شود از شیرینی های طبیعی مانند خرما ، کشمش و میوه های شیرین استفاده کنیم و در مصرف آنها هم افراط نکنیم در وعده افطار توصیه می شود مواد غذایی سبک مانند نان و پنیر و سبزی ، فرنی ، شیر برنج ، آش و حلیم کم چرب به مقدار کم که باعث سیری فرد روزه دار نشود استفاده نمود و بعد از نیم تا یک ساعت شام بخوریم شام هم مانند شام های معمولی سال که از انواع گوشت ، نان ، غلات ، لبنیات و سبزیجات استفاده می شود باشد و بهتر است بجای اینکه از غذاهای چرب و سرخ شده استفاده شود از روش های پخت مناسب و کم کالری مانند روش بخار پز کردن و آبپز کردن تا حد امکان استفاده کنیم و مصرف ماست و سالاد بدون سس های چرب فراموش نشود و از فاصله افطار تا سحر هم از میوه ها و سبزیجات مصرف کنیم و برای تامین آب مورد نیاز بدن در این فاصله از آب و مایعات سالم استفاده نماییم.